Op 19 mei hebben supporters met een seizoenkaart per mail informatie ontvangen over de verkoop van de Seizoen Club Card 2020-2021. Vandaag, 26 mei, volgt de mail waarin de seizoenkaart kan worden verlengt. Ook voor supporters die nu geen seizoenkaart hebben zijn deze opties hier te bekijken. Zoals ook bij de tegemoetkoming van de gemiste duels in het afgelopen seizoen heeft PSV in het voortraject aan supporters gevraagd hierover mee te denken en advies te geven. Hierbij is feedback gegeven op de ideeën van PSV, zijn ideeën van supporters ingebracht, is gekeken naar meningen op sociale media en is zoveel mogelijk rekening gehouden met de huidige en toekomstige situatie van het voetbal.
Communicatie
Naast het bieden van goede opties zijn supporters in het Klankbord van mening dat goede communicatie ook erg belangrijk is en dat PSV bereikbaar moet zijn voor een gesprek als supporters dat wensen of kan helpen. PSV heeft een team samengesteld dat (telefonisch) vragen van supporters beantwoord en commercieel directeur Frans Janssen heeft maandag 25 mei live via Facebook vragen beantwoord.
Stand van zaken tegemoetkoming gemiste duels
Op 12 mei hebben supporters met een seizoenkaart en supporters die een losse toegangskaart hadden gekocht voor verschillende wedstrijden, informatie ontvangen over tegemoetkoming met betrekking tot de gemiste duels. Inmiddels heeft een groot deel van de supporters gereageerd en daarbij heeft de overgrote meerderheid ervoor gekozen geen geld terug te vragen.
Heb je ondertussen ideeën die je met PSV Klankbord wilt delen, neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail naar info@psvklankbord.nl. Daarnaast kun je ons volgen via Twitter of Facebook.