De horeca in het stadion is een veelbesproken onderwerp onder de supporters. Niet in de laatste plaats door de verbeterpunten die supporters zien. Op hoofdlijnen een aantal van de veelgehoorde klachten:
- Er is een (te) beperkte assortiment
- Het eten is vaak van slechte kwaliteit
- Voor sommige producten worden te hoge prijzen gevraagd
- Er zijn te lange wachttijden bij de verkooppunten, met name vlak voor de wedstrijd, in de rust en vlak na de wedstrijd.
- Het nieuwe betaalsysteem werkt niet altijd goed > zie actueel onderwerp “Betaalkaart”
Wat is er gedaan door PSV Klankbord?
Supporters in het Klankbord hebben een overzicht gemaakt van de grootste klachten, en een aantal verbeterpunten en ideeën voorgesteld. De volgende vragen zijn aan PSV gesteld:
- Is de club bekend met deze klachten?
- Zo ja, wat zijn de ideeën van de club om hier iets ten goede aan te veranderen?
- Het is fijn om te constateren dat PSV maatregelen wil nemen om de doorstroming bij de verkooppunten te verbeteren door kortingsacties in te voeren. Maar lost dit het structurele probleem op?
- Wat vindt de club van de geopperde ideeën?
- Staat de club open voor nog meer suggesties vanuit PSV Klankbord?
Wat is het vervolg?
PSV heeft positief gereageerd op de voorgestelde verbeterpunten en ideeën. Sinds de eerste gesprekken in juni 2018 is er doorlopend communicatie over de horeca tussen supporters in het Klankbord en PSV. Deze gesprekken helpen PSV bij het doorvoeren van verbeteringen aan de horeca in ons stadion. Op de pagina “Resultaten” is meer informatie te vinden over de voortgang en behaalde resultaten.