Close Menu
PSV Klankbord
  • Home
  • Nieuws & Resultaten
  • Contact
Facebook X (Twitter) Instagram
X (Twitter) Facebook
PSV Klankbord
  • Home
  • Nieuws & Resultaten
  • Contact
PSV Klankbord
wedstrijdbezoeken

Horeca in het stadion

0
By PSV Klankbord on 1 december 2018 Actueel, Philips Stadion

De horeca in het stadion is een veelbesproken onderwerp onder de supporters. Niet in de laatste plaats door de verbeterpunten die supporters zien. Op hoofdlijnen een aantal van de veelgehoorde klachten:

  • Er is een (te) beperkte assortiment
  • Het eten is vaak van slechte kwaliteit
  • Voor sommige producten worden te hoge prijzen gevraagd
  • Er zijn te lange wachttijden bij de verkooppunten, met name vlak voor de wedstrijd, in de rust en vlak na de wedstrijd.
  • Het nieuwe betaalsysteem werkt niet altijd goed > zie actueel onderwerp “Betaalkaart”

Wat is er gedaan door PSV Klankbord?
Supporters in het Klankbord hebben een overzicht gemaakt van de grootste klachten, en een aantal verbeterpunten en ideeën voorgesteld. De volgende vragen zijn aan PSV gesteld:

  • Is de club bekend met deze klachten?
  • Zo ja, wat zijn de ideeën van de club om hier iets ten goede aan te veranderen?
  • Het is fijn om te constateren dat PSV maatregelen wil nemen om de doorstroming bij de verkooppunten te verbeteren door kortingsacties in te voeren. Maar lost dit het structurele probleem op?
  • Wat vindt de club van de geopperde ideeën?
  • Staat de club open voor nog meer suggesties vanuit PSV Klankbord?

Wat is het vervolg?
PSV heeft positief gereageerd op de voorgestelde verbeterpunten en ideeën. Sinds de eerste gesprekken in juni 2018 is er doorlopend communicatie over de horeca tussen supporters in het Klankbord en PSV. Deze gesprekken helpen PSV bij het doorvoeren van verbeteringen aan de horeca in ons stadion. Op de pagina “Resultaten” is meer informatie te vinden over de voortgang en behaalde resultaten.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
PSV Klankbord

Related Posts

PSV betrekt supporters bij implementatie stadiontoegang via app

Supporters denken mee met PSV en Puma over shirtdesign

Pilot  kaartverkoop uitwedstrijden na goed overleg aangepast

Leave A Reply Cancel Reply

  • Clubcultuur
  • Kaartverkoop
  • Philips Stadion
  • PSV Klankbord
  • Sfeer in het stadion
  • Thuiswedstrijden
  • Uitwedstrijden
  • Veiligheid
29 juni 2019

Het Philips Stadion als hart van de stad

10 maart 2018

Meer en betere aandacht voor de clubcultuur van PSV

4 december 2024

PSV betrekt supporters bij implementatie stadiontoegang via app

31 augustus 2024

Pilot  kaartverkoop uitwedstrijden na goed overleg aangepast

13 februari 2023

Seizoenkaartprijzen voor 2023/2024 stijgen beperkt

26 september 2020

PSV Klankbord denkt ook nu mee over wedstrijdbezoeken

25 april 2020

Betere doorstroming seizoenkaarthouders naar andere tribunes

21 augustus 2019

De gevolgen van uitschakeling in de voorronde CL

31 augustus 2024

Pilot  kaartverkoop uitwedstrijden na goed overleg aangepast

13 februari 2023

Seizoenkaartprijzen voor 2023/2024 stijgen beperkt

16 mei 2020

Supportersparticipatie bij tegemoetkoming gemiste duels

29 juni 2019

Het Philips Stadion als hart van de stad

30 maart 2019

Doorstroming sfeervakken

6 januari 2018

Sfeer in het stadion

25 april 2020

Betere doorstroming seizoenkaarthouders naar andere tribunes

24 april 2020

PSV vraagt supporters mee te denken in deze moeilijke tijd

21 augustus 2019

De gevolgen van uitschakeling in de voorronde CL

21 augustus 2019

De gevolgen van uitschakeling in de voorronde CL

11 november 2017

Invoering van extra ‘trede’ in voorrangsregeling bij uitwedstrijden

12 maart 2017

Betere informatievoorziening uitwedstrijden

16 januari 2019

Betere afhandeling incidenten door vernieuwde procedure ‘PSV Gedragscommissie’

12 maart 2017

Verstandhouding stewards, beveiliging en supporters op Vak T en U verbeterd

Copyright © 2019 PSV Klankbord

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.