De horeca in het stadion is een veelbesproken onderwerp onder de supporters. Niet in de laatste plaats door de verbeterpunten die supporters zien. Supporters in het Klankbord hebben een overzicht gemaakt van de grootste klachten, en een aantal verbeterpunten en ideeën voorgesteld.
Antwoord van PSV
PSV heeft positief gereageerd op de voorgestelde verbeterpunten en ideeën. Sinds de eerste gesprekken in juni 2018 is er doorlopend communicatie over de horeca tussen supporters in het Klankbord en PSV.
Resultaat
Inmiddels zijn de eerste verbeteringen zichtbaar in het stadion:
- Er zijn nieuwe python bierleidingen aangelegd die het mogelijk maken om raptaps te installeren
- Een nieuwe raptap in de zuid-west corner begane grond in geïnstalleerd waarmee de wachtrijen fors zijn teruggedrongen.
- Er zijn PSV-gebrande frisdrankbekers opgenomen in publiekscatering
- Er is een pilot gestart op de 2e ring van de Noordtribune met daarbij een nieuwe baropstelling, 4 nieuwe raptaps en waarbij eten en drinken gescheiden van elkaar verkocht worden.
- Er loopt een pilot met gezondere voeding. Vanuit de buikbakken worden broodjes gezond verkocht.
- De publiekspromenades op de 2e ring van de Oost- en Westtribune zijn winddicht gemaakt d.m.v. het spannen van netten. De Noordtribune zal in het 1e kwartaal van 2019 volgen.
De horeca blijft voor PSV Klankbord een actueel onderwerp. Lees er meer over op onze pagina “Actueel“. Heb je verbeterpunten of ideeën, laat het ons weten en wij geven het door aan de vertegenwoordigers bij PSV! Klik hier om contact op te nemen met PSV Klankbord.