Close Menu
PSV Klankbord
  • Home
  • Nieuws & Resultaten
  • Contact
Facebook X (Twitter) Instagram
X (Twitter) Facebook
PSV Klankbord
  • Home
  • Nieuws & Resultaten
  • Contact
PSV Klankbord

Betere informatievoorziening uitwedstrijden

0
By PSV Klankbord on 12 maart 2017 Resultaten, Uitwedstrijden

Supporters vinden dat de informatievoorziening bij uitwedstrijden beter kan. De communicatie over bijvoorbeeld de kaartverkoop laat te wensen over. Kan PSV de informatievoorziening verbeteren? In het algemeen meer aandacht voor uitwedstrijden en voor de frequente bezoekers van uitwedstrijden meer regelmaat, eenduidig en meer naar de wens van de supporter?

Antwoord van PSV 
PSV Media en PSV Kaartverkoop wil met PSV Klankbord daarover spreken. Inmiddels heeft dat gesprek plaatsgevonden. PSV wil actiever communiceren over uitwedstrijden. De informatievoorziening bij uitwedstrijden is vaak bestemd voor een selecte groep supporters. Deze groep wil PSV beter bedienen. Tevens vraagt de SLO (voorheen ‘supporterscoördinator’) van PSV aan supporters om input te leveren voor uitwedstrijden om nog betere voorwaarden te bewerkstelligen of de organisatie rondom uitwedstrijden continue te kunnen verbeteren.

Resultaat

  • PSV heeft supporters die de afgelopen periode een uitwedstrijd hebben bezocht gevraagd hoe men op de hoogte wil blijven: d.m.v. PSV.nl, Social Media of via een inschrijving voor een nieuwsbrief. Een voorbeeld van de nieuwsbrief is hier te vinden. De inschrijving is hier te vinden.
  • Er komt ritme in de informatievoorziening, denk aan een vaste termijn voorafgaand aan de wedstrijd. 
  • Na een vooroverleg tussen de betrokken partijen wordt hierover bericht via PSV Media. Kort daarna volgt de uitgebreide voorverkoopinformatie.
  • De SLO zal actief input vragen via social media, maar is ook altijd te bereiken via de mail.
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
PSV Klankbord

Related Posts

De gevolgen van uitschakeling in de voorronde CL

Eerste zichtbare verbeteringen aan de horeca

Betere afhandeling incidenten door vernieuwde procedure ‘PSV Gedragscommissie’

Leave A Reply Cancel Reply

  • Clubcultuur
  • Kaartverkoop
  • Philips Stadion
  • PSV Klankbord
  • Sfeer in het stadion
  • Thuiswedstrijden
  • Uitwedstrijden
  • Veiligheid
29 juni 2019

Het Philips Stadion als hart van de stad

10 maart 2018

Meer en betere aandacht voor de clubcultuur van PSV

4 december 2024

PSV betrekt supporters bij implementatie stadiontoegang via app

31 augustus 2024

Pilot  kaartverkoop uitwedstrijden na goed overleg aangepast

13 februari 2023

Seizoenkaartprijzen voor 2023/2024 stijgen beperkt

26 september 2020

PSV Klankbord denkt ook nu mee over wedstrijdbezoeken

25 april 2020

Betere doorstroming seizoenkaarthouders naar andere tribunes

21 augustus 2019

De gevolgen van uitschakeling in de voorronde CL

31 augustus 2024

Pilot  kaartverkoop uitwedstrijden na goed overleg aangepast

13 februari 2023

Seizoenkaartprijzen voor 2023/2024 stijgen beperkt

16 mei 2020

Supportersparticipatie bij tegemoetkoming gemiste duels

29 juni 2019

Het Philips Stadion als hart van de stad

30 maart 2019

Doorstroming sfeervakken

6 januari 2018

Sfeer in het stadion

25 april 2020

Betere doorstroming seizoenkaarthouders naar andere tribunes

24 april 2020

PSV vraagt supporters mee te denken in deze moeilijke tijd

21 augustus 2019

De gevolgen van uitschakeling in de voorronde CL

21 augustus 2019

De gevolgen van uitschakeling in de voorronde CL

11 november 2017

Invoering van extra ‘trede’ in voorrangsregeling bij uitwedstrijden

12 maart 2017

Betere informatievoorziening uitwedstrijden

16 januari 2019

Betere afhandeling incidenten door vernieuwde procedure ‘PSV Gedragscommissie’

12 maart 2017

Verstandhouding stewards, beveiliging en supporters op Vak T en U verbeterd

Copyright © 2019 PSV Klankbord

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.