Horeca in het stadion

1

De horeca in het stadion is een veelbesproken onderwerp onder de supporters. Niet in de laatste plaats door de verbeterpunten die supporters zien. Op hoofdlijnen een aantal van de veelgehoorde klachten:

  • Er is een (te) beperkte assortiment
  • Het eten is vaak van slechte kwaliteit
  • Voor sommige producten worden te hoge prijzen gevraagd
  • Er zijn te lange wachttijden bij de verkooppunten, met name vlak voor de wedstrijd, in de rust en vlak na de wedstrijd.
  • Het nieuwe betaalsysteem werkt niet altijd goed > zie actueel onderwerp “Betaalkaart

Wat is er gedaan door PSV Klankbord?
Supporters in het Klankbord hebben een overzicht gemaakt van de grootste klachten, en een aantal verbeterpunten en ideeën voorgesteld. De volgende vragen zijn aan PSV gesteld:

  • Is de club bekend met deze klachten?
  • Zo ja, wat zijn de ideeën van de club om hier iets ten goede aan te veranderen?
  • Het is fijn om te constateren dat PSV maatregelen wil nemen om de doorstroming bij de verkooppunten te verbeteren door kortingsacties in te voeren. Maar lost dit het structurele probleem op?
  • Wat vindt de club van de geopperde ideeën?
  • Staat de club open voor nog meer suggesties vanuit PSV Klankbord?

Wat is het vervolg?
PSV heeft positief gereageerd op de voorgestelde verbeterpunten en ideeën. Sinds de eerste gesprekken in juni 2018 is er doorlopend communicatie over de horeca tussen supporters in het Klankbord en PSV. Deze gesprekken helpen PSV bij het doorvoeren van verbeteringen aan de horeca in ons stadion. Op de pagina “Resultaten” is meer informatie te vinden over de voortgang en behaalde resultaten.

Share.

About Author

1 reactie

  1. Stamatie Tsimbas on

    Mijn betaalkaart werkt niet meer,zaterdag 20 euro op gezet en er staat dan €36,95 op.2 grote bier gehaald en 1 klein bier,daarna kon ik niks meer halen.de kassa geeft aan dat er nog maar €4,45 op staat.de opwaardering van 20 euro is dus nooit gebeurd. Op de PSV app staat dat ik nog het volledige bedrag heb en heb ook mail gehad dat de opwaardering van 20 euro is gelukt. Waar gaat het fout en zouden jullie mij kunnen helpen zodat ik zondag gewoon mijn pas kan gebruiken?

Leave A Reply